Friday, November 18, 2011

9 hARi Lagi~

Halllooooo~

Pejam celik pejam celik... lg 9 hari aku nak begelar Tunang org.. ececece.... Kredit utk aku sbb sabar menuggu slama 7 thun... dan akhir nya lagi 9 hari lagi... sabar yer cik linda... 7 thun boleh tggu... xkan la 9 hari xleh kan... kekkeke... ^_^

So mlm ni kuar g cari tdung utk ''The Day"... Butik mane ni nak g cari??? xpayah... sume tu membazir... g cari kat uptown suda.. boleh dapt yg murah2... kualiti mayb secara tak lansung same jer mcm kat butik2.. siap dapat nego2 lg... tp jenis aku ni skali nego xdapt, bawak kuar wallet tros bayar... ohhh... (lambat buleh org ckp) adooiii...

majlis aku ni xramai budak opis yg thu... aku xnak lah nak heboh2 sngat... org ckap Tunang xelok heboh,sbb menda ni blom tentu menjadi... tp hopefully Allah permudahkan suma nya... amin... walaupn dorang xthu tp aku dah siapkan "invitation e-card" utk jempot budak umah aku.. kang xbg thu kecik lak hati dorang kan... kekekek... ingat nak rahsiakan ajer.. kang jatuh saham aku.. hakahakahk.... btw aku nak tunjuk "invitation e-card" yg aku design sendiri... cam poyo lak kan...

Tadaaaa.... ni lah... 
apa2 pun doakan aku yer... doakan supaya suma berjalan dgn lancar... end of story... Assalamualaikum~

No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers