Wednesday, November 16, 2011

E-Day waiting~

haloooo~

26th November is my E-day... xsabar.. seram sejuk.. suma ad lah... lagi 10 hari... start countdown now.. weee....

List of Hantaran:
1. Baju Sepersalinan
2. Sirih Junjung
3. Kek
4. Cokelat
5. Blueberry Tart
6. Apam Polkadot
7. Sejadah/kaen pelekat
8. Potpouri
9. Buah-buahan

1st ingat 5 berbalas 7 jer.. skali further mother in-law nak tambah lg 2 da.. kata nya xckup.. haish.. up 2 u lah mother in-law.. i follow jer..kekekke... sume design hantaran aku wat sendiri tau.. xpenah2 wat tetibe dtg jiwa  tros blh wat.. hahhaha... tepanjat mak aku...

and... yg sebelah lelaki lak... aku xthu ape dorang nak kasi... bf aku ni suma count on mother in-law aku wat (mak die lah kan).. aduyai... cincin pun die suh mak die blikan.. baru nak mrase jln2 g bli cincin same2... up 2 u lah sayang... jnji sume jln dgn lancar... insya'allah.. amin...

untuk baju plak.. dah siap... mini plamin dah booking... make up dah booking... barang nak letak dlm hantaran je aku blom bli lg.. almaklumlah.. bz bekeje.. hari ahad ni baru nak g bli...

huh... lupe lak... sebenar nyer... majlis ni 2 owang skali tau... hehehhe... akak aku pun btunang pada hari yg sama... weee... <3<3 sume ni barlaku sbb nak mgelak dari aku langkah bendol... alhamdulillah.. jimat skit.. kikiki... ok lah... end of story Assalamualaikum...


Ni la Hasil jari jemari aku... walaupun xseberapa.. cam bekas tlor  ayam pun ade aku tgk.. aduyai...

No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers