Tuesday, September 4, 2012

Makan Kentut Boleh Mengurangkan Tekanan Darah Tinggi


  AWAS !! 
Tajuk entry ini agak meloyakan tekak pembaca !!

Korang dapat bayang x cmane cara makan kentut? Sekarang Lz kasi 10 saat untuk korang bayangkan.. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 !! ok sudah2 kang ada gak yang pitam masuk ICU... hahaha... Bg Lz la kan makan kentut ni macam jalan-jalan makan angin gitu... hirup udara segar lama-lama then hembus pelahan-pelahan.. kau mampu hirup udara kentut? mau nye orang tu telan telur 10 bakul, xberak 3 4 hari ICU la korang tido malam tu.. hahah...

Tak sangka kan,kentut pun boleh dijadikan satu rawatan untuk mengurangkan tekanan darah tinggi. Percaya ke x? Bg yang baru-baru nak bercinta tu korang boleh try.. orang kata kalau masa-masa bercinta ni.. kentut BF/GF korang bau macam perfume. so boleh la korang try yer.. kau mampu? hahha.. **Pitam 10 saat**

"Menurut kajian yang dijalankan di Hospital Zhongda,terletak di Nanjing, China. Hydrogen Sulfida dalam kandungan kentut mampu mengurangkan tekanan darah tinggi. Namun para penyelidik belum pasti berapa dos kentut yang harus dimakan oleh seorang pesakit. Turut menjadi persoalan ialah,adakah seorang pesakit boleh menerima altenatif ini sebagai rawatan bagi mengurangkan tekanan darah tinggi mereka?"

 Jawapan tu korang sendiri boleh jawab.. Tet... dah tahu jawapan !!

"Satu kajian telah dibuat keatas seekor tikus, dan keputusan mendapati kandungan Hidrogen Sulfida dapat mengawal tekanan darah tinggi. "

Fuyoo... xsangka plah Lz tikus pun ada darah tinggi eks... erk..macam2...

"Namun,kajian ini belum dibuat ke atas manusia..."
kau nak? Boleh bg nama dekat Lz.. hahah..


Sumber dari : www.kakionline.net


3 comments:

Michelle Hopell said...

ouh tidakk .. aku rela derita daripada makan kentut. hahaha .. omg :D
mcm2 je sekarang nie ..
michelle nak bagi nama nie ... :D

♥fie yasmin♥ said...

nanti dok beratur rapat2.. yang depan kentut yan belakang bukak mulot ye.. then seterusnya..haha..kotor betol

Liza Razak said...

alamak..tak sanggup la!! hehe

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers