Tuesday, March 27, 2012

Happy Besday MAK~

Hapy besday 2 Mak... hapy besday to Mak... Hapy besday to Mak... Hapy besday to Mak... Love u Mak... Thanks a lot.. Tetiba emo plak aku pg2 ni... ='( Terkenang zaman kecik2 dolu.. huhuhu... nak jd kecik balik boleh x?? walaupun susah gak idop dulu.. tp sngat2 best... ad ayah... skrg dah xde.... sedey kan... so skrg mak la ayah,mak la mak of coz la kan.. Alhamdulillah.. aku pun dah bekeja... dpat balas jasa mak walaupun ayah xsempat merasa tp jasa mak xboleh dibalas dengan duet,xde nilai duet tu kalu nak dibandingkan dgn jasa mak kite... LOVE U MAK.. love u so much... Peluk mak ketat2...

Sampai skrg aku masih rasa xlengkap lg slagi aku x dpat senangkan mak aku... dah cukup susah dlu die besusah payah jg mkn pakai anak2 die w'pun dlm keadaan sederhana.. Insya'allah mak... dgn berkat doa mak,insya'allah boleh... Impian aku,aku nak bahagiakan mak aku dan adik2 aku sblm aku berpindah milik.. Ya,Allah.. Kau permudahkan semuanya Ya Allah... Amin..

Dah abes emo jom layan lirik lagu Doa untuk Ibu-Ungu

Kau memberikan kuu hidup
Kau memberikan ku sayang
Tulusnya cintamu,Puteh nya kasihmu
Takkan pernah terbalaskan

Hangat dalam dakapanmu
Memberikan aku kedamaian
Eratnya pelukmu,nikmatnya belaimu
Takkan pernak terlupakan

Oh ibu,Terima kasih
untuk kasih sayang yg xpernah usai
Tulus cintamu takkan mampu
Untuk terbalaskan

Oh ibu semoga Tuhan
Memberikan kedamaian dalam hidupmu
Putih kasihmu kan abadi
Dalam hidupku


Oh ibu,Terima kasih
untuk kasih sayang yg xpernah usai
Tulus cintamu takkan mampu
Untuk terbalaskan

Oooh putih kasihmu akan abadi
Dalam hidupku..


Mak,angah sayang mak sangat2... Semoga dipanjangkan umur dan murah rezeki.. amin..

Abaikan budak comot sebelah tu... Sayang mak

2 comments:

Saffiya Zahra Boutique said...

Terima kasih Mak sebab melahirkan kami, membesarkan kami, mendidik kami, beri makan pada kami, melayan karenah kami, bersabar dengan kealpaan kami, berkorban demi kebahagian kami, menyokong keputusan kami, memahami kemahuan kami, terlalu banyak pengorbanan mu...tidak terungkap semuanya..."..Mak adalah ibu terbaik & tidak akan ada pengganti.." Terima Kasih mak, Sayang sangat kat Mak.....

Tuan Tanah Kedaung said...

T_T huhuhu....

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers