Saturday, March 24, 2012

Orang Baru

xpuas btol la maen bowling smlm... nak jer repeat game 2 3 kali.. lempar bola x kene pin, salah kan bola,salahkan lane.. padahal tngan yg keras mcm kayu.. hahahha... adoii... mggu depan lg 2 kali maen,4hb ad tonemen.. bile dah skali maen tros aku dah minat sngat dgn sukan bowling ni... kumpul duet bli bola bowling 1. rege dlm RM300/set... dah ar.. xnak cter pasal bowling.. next entry aku cter pasal bowling plak.

Dah abes maen bowling smlm tros g mkn pastu balik umah.. tiap2 mlm dah jd rutin harian aku berteks2 dgn En.Tunang terchenta.. ewah... heheh.. tetibe En.Tunang request 1 permintaan... ''cyg,update la pic umairah dlm blog...'' errr.... bukan maen sayang lg die dgn Umairah ea... jeles i.. dah tu permintaan en.Tunang so aku pun ckap la...  ''iyerlah.. sok den update picas die..'' semenjak dah ade org baru ni... aku terpaksa lah berkongsi kaseh dgn rela hati aku. hukhukhuk...


2 ari nset En.Tunang prob,sume picas dlm nset die xde xthu cmane boleh hilang.. ''cyg,mcm sial jer nset ni.. abes picas umairah hilang,picas cyg hilang'' pelik gak aku npe bleh jd mcm tu...''syg ade tetekan delete all kot...(almaklomlah nset touch2 ni sensetip)" cube tenangkan En.Tunang dgn ayat penyedap hati.. "xde.. nset ni den dah lock mane boleh tetekan mcm tu jer adeh..." 2 3 minit lpas tu.... ''cyg,picas dah ad balik... kekkeke... nset ni mmg btol2 bengong la..den ingat dah hilang sume picas umairah dah.. mujur xhilang.." Errrrgggg.... ''(picas umairah yg die risaukan...)'' btol2 magic... mcm biskut,kejap ade kejap xde.. kekekke... ''kalu sume picas umairah hilang td mmg bengang gak la... kalu picas cyg xpe lg...boleh mintak bile2 mase.." Damnn... sentap aku dgn ayat tu... xpelah.. nak wat cmane,bile dah ad org baru... kite terpaksa lah berkongsi kaseh kan.. hahahah... macam parah jer aku ni...


Atas permintaan die... aku snggup update pasal HANI UMAIRAH. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Hey... hey... kalu yg ni mmg aku meroyan... bukan yg ni ok.. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
Huh... yg ni baru btol... buah hati baru En.Tunang aku... 
Hani Umairah
Comel kan Hani Umairah... kekekke... ni ank buah 1st die no wonder la die sayang sngat kat umairah ni.. cucu tunggal (cucu sulung) dlm famili die.. baru 2 bulan smting.. every weekend kalu die balik kampung, 2 3 4 keping picas umairah die MMS kat aku... kekekke... aku baru skali tgk umairah mase aku dtg mlake 2 ari... comel sngat.. tp lidah die slalu terjelir jer.. hahahha... serius comel...  ok la... dah settle 1 permintaan En.Tunang. kuikuik....

No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers