Saturday, March 24, 2012

Kosong

Pestime aku dgr lagu ni mmg btol2 releks... suke lah aku dgn dak Najwa Latip ni... suara die tu xde la sedap mane pun tp die nye bakat tu lebih dari suara die.. Terbaek lah... suma lagu die aku suka so far la... tp lagu yg 1 ni mmg btol2 menyentuh kalbu... menda ni mmg slalu blaku kot... kat mane2 pun blaku.. kau suka aku... aku xsuka kau... kutuk kau kat blakang... kau kutuk aku depan2... kan.. xpyah gaduh jom layan lirik lagu kosong.. mmg kosong.. kosong.. kosong... ^^v

Kau melihat diriku
seperti sesuatu
yang mencabar dirimu
akal dan mindamu
kau mendustai aku
kau bilang mereka tak tahu
siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
Kosong.... Kosong....

Setiap detik diperhatikan

Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong... kosong...

Kini aku bangkit
Membuktikan yang aku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar
Kosong.... Kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan 
membuatku rasa
Kosong.... Kosong....

Setiap detik diperhatikan
kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong.... Kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
membuatku rasa
Kosong.... Kosong....



No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers