Thursday, March 22, 2012

Nak cuba try dan test wat menda alah ni~

Aduyai... dah banyak tutorial aku tgk... tp still rase cam xleh nak wat... ape yg susah sngat nak wat Bantal Hantaran ni.. barang dah bli... tggal kotak utk wat lapik bantal je xde lg... errmm... susah kalu xde sifu kat sebelah... nak harap tutorial DIY kat tenet susah nak paham.. kang salah wat membazir lak kan.. tp org ckp kene gagal dulu sebelum bejaya.. kalu berjaya kire bonus la.. kan.. ecett... jap... aku review pic bantal hantaran yg aku idam2 kan tu... heheheh...

Bantal Hantaran yg di idam-idamkan ^_^
susah ni nak wat... aku pun xbrape nak kreatif... biase la.. jari keras... kekekek... xpe.. nant aku letak pic bile aku dah siap wat bantal ni... tu pun kalu jd la... harap2 jadi la.... hehheh... k lah... chow... Assalamualaikum...

No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers