Tuesday, July 17, 2012

Nampak Cantik Tak Perlu Berbelanja lebih dgn Sabun Susu Beras

Hye korang...hari ni aku nak kongsi rahsia kecantikan wajah yg xperlu belanja beratus2.. ewah... promote nampak? mesti la... sharing is caring kan.. sebelum aku bertekad nak promote kat korang,aku dah try menda alah ni.. kiranya muka aku ni jd bahan uji kaji la. Kalu bagus aku promote.. kalu xbagus xde la aku nak taip entry ni panjang lebar citer pasal menda alah ni kan.. heheh.. ok,aku dah pakai sabun susu beras ni dah hampir sebulan (perh..lame giler wat uji kaji...) alhamdulillah... xde apa yg berlaku.. malah semakin berseri,glowing,lembut,mulus dan halus kulit aku... bukan aakak nak perasan ok.. tp korang kene rasa sendiri... kat bawah tu aku ad taip skit sebanyak pasal fungsi dan khasiat Sabun susu beras. Kalu rajin baca,kalu xrajin korang boleh oder terus.. heheh...




Sabun Susu Beras ini dihasilkan 100% dari bahan-bahan semula jadi dan dijamin Halal. Merupakan produk dari Thailand yang terkenal diamalkan oleh gadis-gadis tempatan di sana untuk menjaga serta mengekalkan kesihatan dan kecantikan kulit mereka.

Fungsi Sabun Susu Beras ini, antaranya:
-mengebukan dan mencantikan kulit
-membantu menghilangkan bintik-bintik hitam
-Menghaluskan kulit
-Memudarkan dan menghilangkan parut dengan penggunaan yang berterusan 
-Melembabkan kulit seterusnya menaikan seri wajah

Fungsi lain ialah sangat bagus untuk menanggalkan daki-daki pada bahagian kulit yang terlindung seperti:
-Bawah ketiak 
-Bawah pelipat siku dan lutut
-Bahagian tengkuk & celah peha

Jika digunakan sebagai sabun mandi pula,ia membantu
-Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam dibawah ketiak,siku dan peha anda
-Sesuai untuk semua jenis kulit
-Memberi kesan kesegaran sepanjang hari dgn haruman beras semulajadi
-Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau selepas berpeluh
-Boleh mengurangkan dan menghilangkan bau badan

Formula : Rice Milk soap for all skin type
Active Ingredients : Rice Milk Extract, Vitamin B3, Vitamin E, Olive Oil, Palm Oil, Natural Glycerin

Khasiat Susu dan Beras
-Membuatkan kulit muka anda lebih cerah,lembut dan tegang
-Menanggalkan semua kotoran,minyak, dan sel kulit mati
-Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat dan jeragat
-Menanggalkan kesan solekan dengan efektif

Cara penggunaan
Gosok seperti pencuci muka dan sabun badan selama 2-3minit kemudian bilas dgn air bersih. Gunakan pada muka atau badan setiap hari untuk hasil yang memuaskan.

Harga
1 ketul = RM10
5 Ketul = RM35

*Cas Penghantaran 
Semenanjung Malaysia RM5.00
Sabah/Sarawak RM9.00

Kaunter Pertanyaan
Email ke : linda_harris87@yahoo.com
*email anda akan dibalas dalam masa 24jam.

Testimoni Pengguna Sabun Susu Beras
First Come.. First Serve..!!

3 comments:

elyna mirsada said...

cm menarik..

Michelle Hopell said...

menarik ni kak .. tertarik sudah hati nih. hihi :)
kat sarawak takde ke? heee

Linda Zehan said...

#Elyna mirsada.. kalu tertarik boleh la oder... sabun ni mmg bagus..

#Michelle.. kalu nak akak boleh jer post.. cume postage ke sabah/serawak mahal ckit la... huhuhu...

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers