Wednesday, July 25, 2012

Wordless Wednessday#5: Photoshoot Save the Date by Hazel Ruslan

Hye korang selamat berpuasa... alhamdulillah dah hari ke-5 kita berpuasa.. so harap2 aku puasa penuh thun ni.. korang pun same. bg kaum adam jgn xpenuh ok.. xde xcuse.. kekekke... kalu dulu2 mase kecik2 mak kite slalu ckp,kalu xpuasa penuh xleh raya... dah besar ni cmane? hahah... kalu xpuasa nant ganti la puasa tu ok... jgn xganti... nant kena byar..

ok.. disebabkan hari ni hari rabu tanpa kata so aku xnak cot cet cot cet panjang lebar. Aku nak bg korang tgk pic "Save The Date by Hazel Ruslan" Photoshoot mggu lpas mase En.Tunang aku dtg kampung aku.. heheh... tp xbnyak la.. nak lg kene tggu DVD sampai. heheh... Jom layan...

 Nota Kaki : Doakan kami yer.... ^_^

4 comments:

Ismi Iman said...

wah...berlagu2 mata nengok linda shooot

Linda Zehan said...

lagu ape yg kuar tu ismi iman? heheh

nizatus syahida said...

nice shoot..=)

Linda Zehan said...

Thanks.. ^___^ lebar jer senyum sampai ke telinga... hehehhe

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers