Friday, April 6, 2012

Hye...!!!

Haish~ dah lama aku x memblogkan diri... xde idea langsung nak menaip ape.. tp kali ni ade menda aku nak story,mlm smlm aku ad tournament bowling,aku ingat nak maen for fun jer.. sbb ramai gak peserta2 yg berbakat.. kekekke... 1 team ade 3 org,name team aku "Cempedak" ape barang cempedak,bg la manggis ke,anggur ke.. sedap la sket... ramai gak yg maen,agak nye dalam 40org kot.. tp peserta pompuan xde la ramai,dlm 20org somting kot..

Aku slalu jugak la join2 Tournament bowling ni,tp under opis aku jer la... boleh tahan gak la.. ad kalah,ad menang mmg adat permaenan.. so far dah 2 piala aku dapat... aku pernah cube nasib kat open tournament under Jabatan Bomba Penang,tp kalah... ramai otai2... kiri kanan usung beg bowling,dah mcm beg baju balik kampung pun ade... nampak sngat la dorang ni terer kan.. trase kerdil nye aku time tu... aku jer yg p cari bola kat tepi2 tu... hahahaha.... malu siot~ at least aku dah ade experience dlm open tournament. ^^v

Ok,citer pasal tournament baru2 ni.. korang nak thu??..aku bli bola sendiri... (syhhhsss.... jgn gtau En.Tunang,nant die "STRIKE" aku plak)  hahahha... Bola aku xde la mahal sngat,sesuai la dgn aku Beginner kot.. kang bli bola Hook asyik masuk longkang plak.. kekek... tp aku rase aku patot ad gak sebiji bola bowling,sbb aku dah minat sngat dgn bowling... En.Tunang pun support so aku ape lg.. hikhik... Tp org kate Tuah ayam nampak di kaki,Tuah manusia xde sape jangka... aku pun tepanjat jugak coz aku bolah Menang kategori Perempuan "Best Female" tu...^^v tp point aku xde la tggi mane pun... Frame petama aku dapat 107 je.. Frame ke2 aku dapat 121,last Frame aku dapat 147. Total baru 375,xde la bnyak sngat kan.. xpela... dah rezeki aku... Berbaloi jugak bile dapat "Best Female" ni.. Hamper dapat duet pun dapat.. RM100 plak tu.. berbaloi aku bli bola.. kekekke... ok... kat bawah ni muke juara.. ces.. poyo jer.. hahahah....


Tuah Bola baru agak nye ni... hehehehhe

No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers