Saturday, April 28, 2012

Tanya sama Hati

GINJAL tanya JANTUNG : "Sayang di mana?"
JANTUNG jawab : "Tak tahu.."
JANTUNG pun tanya PARU-PARU : "Sayang di mana?"
PARU-PARU cakap : "Tak thu.."
PARU-PARU tanya HATI plak : "Sayang di mana?"
HATI pun jawab : "Sayang disini..."
GINJAL,JANTUNG & PARU-PARU hairan... "Kenapa Sayang ada di hati..??"
HATI jawab : "HATI di pilih oleh Tuhan untuk memiliki SAYANG"

Kerana SAYANG, HATI rela menangis, HATI rela dilukai
Dan kerana SAYANG,HATI rela berkorban...



Hari ni entry jiwang.. xde kaitan dgn tajuk.. aku trase jiwang ari ni xthu knp.. kekekke... actually today i'am lost tp bukan bermakna aku looser ok,cuma mood jer swing2 sket.. xde idea nak taip,tp aku paksa gak bg rajin.. bila dah lost ayat aku kompom tunggang langgang.. watever la kan... bukan org nak baca pun... errmmm...

Penah x korang rasa sakit hati tp kompius dgn perasaan tu? sakit hati but no feeling.. sakit ke? Now i feel it.. dah bebal kot.. errmm... "Hati,kenapa dear...." nak mengis tp xkuar air mate.. nak mengamuk like a wild kang org ckp aku buang tebiat plak.. aku konfius dgn perasaan aku skrg.. nak jer aku jerit kuat2 "Leave me alone for a while please" tp sanggup ke aku? boleh ke aku duduk sorang2.. ckp sorang2.. kang jd gila plak.. haish~

Gila ah aku ni... xpaham ngan diri sendiri.. cmana aku nak paham org.. hahahha... "Feedup !!!!" dulu mayb aku sakit ati bila dgr... tp skrg aku dah bebal.. "Benci !!" dulu mayb aku ngis bila dgr.. tp skrg x.. knp boleh jd mcm tu? dah xda perasaan ke ape kau ni linda? ntah la... aku pun xthu... mayb sbb slalu dgr kot,sbb tu aku jd xkesah.. ermmm... tp boleh ke aku bertahan?

Argghhh.... serabot la aku ni... malas nak taip lagi...





No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers