Friday, April 27, 2012

Photography Competitions

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Setelah 4 ari aku cuti... ari ni aku masuk keja dgn mood malas... mcm biasa,smpai opis aku layan email2 kat yahoo,gmail,email opis dulu... email yahoo xde yg menarik.. email gmail sah2 xde coz aku jarang guna.. bukak jer outlook,aku tgk 1 email yg btol2 menarik perhatian aku.. perh! biar btol... hahahah... (gelak besar jap...).. 

ok,aku story dari 1st.. xsilap aku mggu lepas.. company aku wat Photography Competitions utk sume staff die.. aku yg bajet photographer x bertauliah ni pun tringin nak join competition ni... mane thu dapat no 1st ke baru setaraf dgn Otai photographer KUKUBESI tu.. hahahha... mcm langit dgn bumi kalu nak di compare kan aku dgn kukubesi tu.. die tu mmg Otai gila babeng.. terror nak mampus.. salute la brade.. 

Lupe kan pasal kukubesi ke.. kukukambing ke... ni aku nak citer pasal kukuaku.. ari isnin lepas dah kuar result utk competition tu,tp blom Top 3 lg.. ni baru Top 12... xsabar aku nak tgk kot2 name aku terselet dlm 12 finalist.. Dorang ni pun 1,dah anta email tu bg thu jer la sape yg 12 finalist tu.. ni suh plak bukak link tu link ni.. adoi... aku dah bedebar ni... layan kan jer la dorang ni... aku pun click kat link die.. Mak aiii... !!! terpanjat aku tgk.. sume pic cantek2.. belek nye belek list tu.. aik !! name aku ade.. hahahaha.... tepanjat mak nok.. apasal dlm bnyak2 aku bg 1 jer lekat.. hahahha... (bajet gud2) alahamdulillah... at least tersenarai gak dlm Top 12.. tp aku xthu la bpe ramai yg join competition ni... ntah2 12 org jer... dah alang2 skit die hentam letak sume masuk Top 12. hahah.. jom layan list Top12 skali pic dorang...


Kalu dapat 1st prize ni... mak cik kayo... hahahha.... agak2 name aku tersenarai x dlm Top3 ??

Top 12 weiii.... kau ade?

Dlm Top12 ni... ad teselet name aku dgn pic aku... tp xde la cantek pun.. huhuhu... dah la syarat die xboleh manipulate atau edit2 pic.. die nak original pic.. aku tgk ade jer yg mcm edit2.. mane aci... huhuhu... harap2 dapat la Top3.. hahahha... (brangan la kau linda...) 

No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers