Monday, June 4, 2012

Kuiz Selebriti Paling Bangang

Sebelum nak taip panjang lebar... aku nak mintak izin gelak tunggang tebalik jap... HAH HAH HAH HAH KAH KAH KAH KAH WAKAKAKAK.... :'D!!!!

Pestime aku jumpa kuiz bangang mcm ni... adoiyai... mcm biasa la kalu dah name email yahoo mesti ad iklan2 sponser kat sidebar.. yg xtahan nyer kuiz bangang dia p letak.. hahahah.... xda iklan laen ke... kalu suh teka,kucing jiran aku jd binatang petama jawab soklan bangang tu... sah2 la owang kenal selebriti tu... sape xkenal... baek buang jer TV kat tgh laut.. abes citer... 

Aku dah jawab soalan tu... skrg korang plak jawab... kalu salah jugak aku xthu lah nak ckp ape... pandai la korang jawab sendiri... 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Soalan Teka Teki Tahap Bangang Abes


So korang jawab... aku malas nak ckap bnyak dah... nak pegi hantok kple kat dinding jap... susah gile aku nak teka.... Arrggghhhh!!!!!

3 comments:

pOHon HiJAu said...

haha..meme susah smpai garu2 ketiak nk jwb

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

haaa , susah ni , rasa nyaa Mr Andy .. :D

Cik Fie said...

salam..jangan lupa tau join giveaway paling hebatttttttttt ni . :) => http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_26.html

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers