Wednesday, June 20, 2012

Tiada Tajuk

ok... aku sedar dah 2 tahun aku x update blog.. sampai rupa blog sendiri pun aku dah lupa cmana.. kesian~ bukan aku malas... tp yer jugak.. bukan xde idea.. tp yer jugak... bukan aku bz... tp agak bz.. bz dgn kehidupan aku yg agak malas kebelakangan ni bercampur dgn xda idea nak taip entry.. so ni lah jd nyer.. huhuhuhu....

Entry ni mmg xda tajuk.. sbb aku malas nak pk tajuk... boleh x mcm tu? mmg tahap malas aku dah sampai klimaks kot.. hahha... lg pun utk entry ni aku nak cover balik story2 2 tahun lepas (=,='').

Story 1 : 1st car will be mine soon


Selama hampir 2 tahun aku keja... skrg baru aku mampu bli keta... tu pun Myvi jer.. kekke... keta dah tempah,loan dah lulus.. so skrg aku tgh tggu keta sampai depan umah jer...(mood xsabar kot) tp yg ralat nyer,saleman keta tu ckp keta aku lambat sket dapat sbb xbnyak kat luar... alasan dia malas nak keja ke atau btol2 xde? haish~ xkan la dlm m'sia ni xda org pkai myvi 1.3 manual warna pearl white? susah sngat ke nak cari? pastu boleh plak die sugest aku tukar warna... keta kau ke keta aku? suka ati aku la nak warna apa... haiyaa... jgn sampai aku betukar jd Hulk.. slalu nyer lpas loan lulus seminggu tu dapat la keta.. xpa,aku sabar sampai ujung bulan ni.. harap2 dapat la ujung bulan ni...

Story 2 : Workout trial 1hour at Absolute Fitness,Juru 


Serius sblm ni xpenah aku nak jejak kaki kat mana2 fitness studio.. sabtu lpas budak2 opis aku ni sibuk becakap pasal Absolute Fitness ni.. tambah plak masing2 kaki bina badan.. pantang ad mknan depan mata,suma hadap.. hahah... so aku pun merajinkan kaki aku tekan minyak keta pegi Absolute Fitness tu.. ponteng la keja slama 3jam.. kekeke.. mujur bos spoting... bepeluh jugak la badan walaupun sejam je.. puas ati... so lpas ni boleh pegi lg.. RM40/day... workout abes-abesan ok.. ^^


Story 3: Alahaiii...En.Tunang Demam Denggi =(

Minggu lpas En.tunang mgadu badan die lemah2.. cepat letih.. badan panas... aku dah masak dah bila dia ckp mcm tu... hampir 8thun kenal kot.. so aku wat xthu jer... sampai la seminggu dia gtau badan dia btambah panas.. erk... knp boleh jd mcm tu? maen ujan ke? aku pun dgn caring suh dia pegi check kat klinik... skali check,Doc ckp Denggi la... patot la... ala.. kecian nyer... dah seminggu xkebah2 demam... last2 kena tahan wad kat Hosp Alor Gajah.. sorry syg.. xdapat dtg mlawat.. huhuhu... so ari ni dah masuk 3 ari dia kat wad.. mood pun dah xda sbb dah bosan sangat kot kat spital tu.. sabar yer sayang...

semoga En.Tunang sembuh cepat... kesian tgk dia mcm tu.. 2 3 hari kat spital abes lebam2 tangan sbb ari2 nurse amek darah dgn tambah air.. huhuhu...

No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers