Friday, June 8, 2012

Tempah Tiket ke Neraka

Perh... lame benor aku x jejak blog sendiri menghapdet ape yg patot... malas+Bz gila... huhuhu.. sadis... tp yg paling sadis story aku nak crita..

mcm biasa pg2 sblm mood keja dtg,layan dlu apa yg patot.. bukak Brita Online.. Tekejut aku baca tajuk Brita Utama "Belasah Nenek hingga Patah Tangan : Tiket ke Neraka" 


"seorang warga emas menerima penghinaan dan penganiayaan yang tidak pernah terfikir olehnya apabila disepak dan dipijak cucu sendiri hingga patah tangan, Nenek berusia 87 Tahun itu diserang ketika dia memberi makan ayam di halaman rumahnya. Lelaki berusia awal 20-1n itu dikatakan bagai dirasuk dan menyerang mangsa tanpa sebab"
Tegamak seorang cucu membelasah nenek sendiri yg hampir berusia seabad semata2 nak kan geran Tanah... kau nak geran tanah owang tua tu,tp kau blasah dia knp? haish~ manusia zaman skrg ni xdapat kita nak jangka tingkah laku dia.. masa kecik nenek tu la kau peluk.. Tatang kau mcm minyak yang penuh.. bile besar tu yg kau balas..

mmg btol2 xda hati perot budak ni.. apa la sngat kudrat yg dia ad nak lawan kau balik... nak tepis pun dah xlarat.. Semoga cucu nenek ni di bukakan ati utk bertaubat dan mintak ampun kat nenek dia.. Naquzubillah...

Info: Harian Metro Online

5 comments:

elyna mirsada said...

mmg sadis ler..

.aisya. said...

tu la dia kalau da cetek akal..adoiih..

miss kk said...

jom join!
http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

Hadiah :
* Sebuah MP3 Player
* Sebuah Phone Samsung
* Sebuah Kamera Lomo
* Button Badge K-pop
* Inner Neck
* 30 Bloglist Selama Sebulan
* 10 Banner

Michelle Hopell said...

ishhh sadis memang sadis
kesian nenek tu ~
dunia dunia

9n0L4 said...

ape nak jadi lah dgn dunie skrg ni. suke suke hati je nak belasah.

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers