Tuesday, May 29, 2012

4 Hari Tak Apdet Blog.. Traffik Turun Mendadak.. =(

Hye korang... 4 ari cuti tanpa blog.. so otak aku ade sedikit lemau... org utara ckp "masuk angin" tp tak kuar asap okeis... huhuhu.. nak Apdet blog pun aku xda idea... kang kalu xapdet bersawang lg blog aku... xda bajet nak upah maid endon bajet "DIVA" tu.. mahal~

So Tajuk entry ari ni "4 Hari Tak Apdet Blog.. Traffik Turun Mendadak" tu saje je aku letak... xthu nak letak tajuk ape... kekekke... so korang yg dah terbaca,sila teruskan.. (saje nak kena kan korang). ^^V


Pg ni sampai jer opis mcm biasa aku bukak email dulu... bile name nyer keja kompom2 ler bnyak email.. email keja.. email gosip2.. email sebar2.. sebot pasal email sebar2 ni... hari2 aku dapat... pic org tgh mkn pun dorang nak sebar.. adoi~ paling ngeri aku penah dapat email org mati dlm tab mandi.. mayat tu dah berhari kot.. korang dapt bayang x? buuweeeekkk!!! muntah hijo aku... Ngee~ xsuke.. xsuke..!! 1 ari aku lemau sbb tgk pic tu... haiyaa... ari aku dapt lg 2 3 email sebar2.. kalu aku rasa email tu xmengganggu emosi org laen aku akan sebar kat org laen plak.. hahahha.. mcm tu la dan seterusnya...

so ari aku nak sebar kat korang plak... td aku dah sebar pakai email.. ni nak sebar pakai blog plak.. hahah... aku suka tgk dorang ni... kreatip gila babeng... dulu aku penah gak terPK knp la aku xde bakat mcm dorang ni... kekekek... Setiap org mesti ad bakat die tersendiri... antara sedar dgn xsedar jer... kalu xsedar jugak kasi lempang sedaass!! Jom layan pic kretip...

















Kretip kan dorang... boleh plak dorang terPK nak buat mcm ni... hahah... 
so akhir skali aku nak mintak maap kat korang sbb entry aku ni Tangkap Muat jer.. Huhuhuhu..




No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers