Wednesday, May 23, 2012

Review: segmen 2 by Linda Zehan

Hye korang... ermmm.. ingat lg x aku ad buat segmen 2.. "Jom Blogwalking & Cari Bloglist Jun" ingat x.. ingat x... kalu xingat jugak korang KLIK SINI so skrg ingat kan? heee~ untuk pengetahuan korang2 la kan... segmen ni blom tamat lagi tau... so masih terbuka utk korang join.. tp segmen ni available sampai end of this month jer... masuk jer 1hb aku akan wat pemilihan Bloglist utk Bulan Jun "Bloglist VVIP Jun" heheheh...

Tujuan pertama aku buat segmen sbb aku nak kenal dgn korang dgn lebih rapat lg.. ewah~ ^^v (poyo jer..)aku masih blaja utk jd blogger hebat mcm korang sume.. Mane thu 1 ari nant aku boleh jd owsem mcm korang jugak kan.. hkhikhikhik... (angan2 jer la....) Oleh sbb itu... i need ur support..!! 4 those yg sudi utk join segmen xseberapa aku ni korang di alu alu kan... Kecik tapak tangan,talam aku tadah kan...

Pada yg sudi nak join korang klik kat bawah tu... syarat2 bagai dah ad kat situ...


Blogger cute dan encem yg sudi join :
Next... awak !! ye awk... sudi join? ^^v

Mudah-mudahan dgn support korang aku dapat create contest dgn hadiah2 menarik nant... Insya'allah..

No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers