Tuesday, May 29, 2012

Segmen Bloglist: Saya Blogger Newbie



Syarat dr penganjur (aku copy tros)

Syarat-syarat:-


  1. Follower Blog anda 350 dan kebawah , 3
  2. Tajuk "Segmen Bloglist: Saya Blogger Newbie"
  3. Copy banner budak tecik atas ni dan linkkan ke Sini (URL segmen ini) atau anda tak pandai , anda boleh guna cara ini (Click Here)
  4. Follow blog FR (nak unfollow lepas habis promosi blog pun boleh)
  5. Erm.. itu jela rasanya (^_^) lebih-lebih nanti muntah uwekkkss.
  6. Semua syarat dituruti blog anda dimasukkan dalam bloglist Fariz Reza [Dot] Com
  7. Masukkan link entry anda di Kotak Komen bersama ayat seperti berikut "Setuju atau tidak setuju" blog anda dimasukkan dalam BW list ( Penjelasan )
Note: 
  • Segmen ditutup apabila Blogger yang mendaftarkan diri seramai 50 orang
  • Bloglist anda kekal selama seminggu dari tarikh segmen ditutup
Updated: Bloglist akan dipisah menjadi 3 untuk lebih fair and square , sebab nanti kalo letak satu je tak adil kalo yang jarang updated blog dia.

Nota LZ : Disebab kan aku Newbie Blogger.. so aku join... korang yg rase diri Newbie Blogger boleh join utk dapatkan ramai Follower... ^^V.

1 comment:

Fariz Reza [FR] said...

Assalam terima kasih join...

dan selamat membara di dunia blogger dari FR dan terus maju dalam dunia Blogger (^_^)

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers