Wednesday, May 30, 2012

Seriously Aku dah Tak Ada Idea nak Design !!

Sekali lg diberi kepercayaan utk design kad ucapan perkahwinan budak opis... seriously aku dah xda idea cmana nak design... dulu aku penah design kad ucapan perpisahan org opis aku.. penah gak design banner event "Gathering " kat opis aku... skrg design kad wishes for wedding plak... adoii... kena tukar position plak lepas ni.. asst.QS cum unskilled designer. hahahha... sempat gak la aku design 2 option... option petama aku sendiri tgk mcm kad ucapan Kelly kawen... option ke2 ntah apa2.. Bajet western wedding.. Meahahah..!!


Option 1 :

Option 2:


Korang rasa yg mane ok? ke dua2 x ok..? hahahha.... sorry la mela kalu xcantek... aku dah suh dorang ni bli jer kad kat kedai tu... senang.. skrg korang pilih la mane 1 nak.. malas nak design bnyak2... ^^v

dah alang aku dah buat entry ni.. aku nak tunjuk kat korang kad2 yg penah aku design.. Ngee~ xcantek jgn gelak... diam2 jer tau...




Ade bnyak lagi.. tp malu la nak publish.. kang kena gelak jer... hehehhe...



3 comments:

eiydah khalidah said...

salam, Eiydah rasa yang first tu cantek.. hehe,
follow me.. :)

Linda Zehan said...

yeke... huhuh.. finally ad gak yg kate cateeekk... Thanks.. =)

Mosumart Design said...

Smart!.. ;)

Supian Mustapa Menulis Tentang: Antara Kad Kahwin Kreatif terhangat di Malaysia.

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers