Thursday, May 24, 2012

Part 1: Makanan Tambahan utk kita berjaya selepas Doa

Perh~ Tajuk entry bukan maen lg... aku bukan nak citer bab2 mkn tau tp aku nak share dgn korang kata-kata peransang maksud aku makanan tambahan tu la... hahah... Kadang2 ayat2 ni membuatkan aku lebih bersemangat nak buat sesuatu yg aku sendiri xpasti boleh ke tidak.. mampu ke tidak.. boleh berjaya ke tidak.. huhuhu... (susah kan kalu kita x confident nak buat sesuatu) tp korang kena ingat.. even power camana pun ayat "makanan tanbahan" tu.. korang jgn lupa Doa pada yg Maha Esa.. dia lah yg memberi kita segala nya.. Insya'allah... kira nya ayat "makanan tambahan" adalah nasi tambah kita utk kita lebih bersemangat... x gitu? hehehe~

KATA-KATA SEMANGAT UNTUK KORANG SUMA











So far ini jer yg aku dapat share kat korang... tp bnyak lg aku nak share ngan korang,tggu part 2 ok.. heheh.. bak kata peribahasa melayu..


"Gengam Bara Api,Biar sampai jadi debu" 
Nota kaki: bila korang dah bersemangat korang KLIK SINI
Sumber dri: Pok cik Google ^^v

No comments:

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers