Thursday, May 10, 2012

Hari Ibu adalah Haram? Btol ke?

Kalu mengikut setiap perayaan mest ad sejarah dia... terpulang kepada individu tersebut lah bagaimana nak menyambut Hari tersebut dgn niat yg betul... Mcm hari kekasih.. kita mmg sah2 thu haram kalu kita sambut..  dah terbukti sejarah dia..Tp kalu Hari ibu ni aku xsure... blom ad lg kuar kesahihan dia... so aku xbrani nak komen lebih2... Terpulang pada setiap individu tu... yg penting apa perkara yg kita nak buat mesti ad niat yg btol.. bukan niat sehingga boleh memesongkan akidah kita... Bg aku stiap saat adalah Hari ibu...
Baca Disini utk mengetahui dgn lebih Lanjut
 Notakaki: kalau ad sapa2 yg thu pasal kesahihan ni... sila tgglkan pendapat korang.. Sharing is Caring!!

Update semasa:


3 comments:

elyna mirsada said...

hurm..luv my mama..lau cm tu on her besday la i assume hr ibu..hehe..

Linda Zehan said...

A'ah... Btol... =)

teratak hati said...

tu la baca gak kt fb pasal ni..entah la btol ke haram..

Masih mentah

Lilypie Premature Baby tickers